Med Google Workspace (tidigare Gsuite) kan du nå din e-post, även e-post från konton från andra leverantörer. Du och kollegorna kan se och boka möten i varandras kalendrar, från alla datorer och i era telefoner/ surfplattor. Ni kan dela dokument och annan information direkt på en intern hemsida, istället för att mejla allt till olika mottagare. Ni kan till och med arbeta i samma dokument, samtidigt. Svensk/engelsk telefon-support/fjärrhjälp från ITsupporter ingår! ITsupporter har sedan 2009 hjälpt företag med att komma igång och att arbeta med Googles tjänster.

Business Starter (tidigare Gsuite Basic)

Professionell kontorssvit med 30 GB lagringsutrymme per användare

  • Anpassade e-postadresser för din domän. Ni behåller era gamla om ni vill.
  • Ingen ytterligare hårdvara eller mjukvara behövs
  • 30 GB lagringsutrymme i molnet för varje användare
  • Åtkomst till e-post, kalender och snabbmeddelanden via mobilen/surfplattan
  • Kalender (privata och delade)
  • Dokumentredigering och delning
  • Formulärbyggare för t.ex. enkäter
  • Videomöten med upp till 100 personer
  • Branschledande filtrering av skräppost
  • 99,9 procents driftssäkerhet garanteras
  • Max 300 användare
  • Företagskontroller och säkerhet
  • Svensk telefon-support/fjärrhjälp från ITsupporter
  • 111 kr per användare och månad eller 1 109 kr per användare och år
    (debiteras av ITsupporter)

Business Standard (tidigare Gsuite Business)

Ger mer lagringsutrymme och förbättrade mötesfunktioner

Funktioner som i Business Starter inklusive:

  • 1 TB lagringsutrymme i molnet för varje användare (2 TB vid fler än 4 konton)
  • Videomöten med upp till 150 personer
  • Spela in möten och spara dem på Drive
  • Delade lagringsenheter för team
  • Chatta utanför organisationen
  • 184 kr per användare och månad eller 1 836 kr per användare och år
    (debiteras av ITsupporter)

Business Plus

Funktioner som i Business Standard inklusive:

  • 5 TB lagringsutrymme i molnet för varje användare
  • Videomöten med upp till 250 deltagare + inspelning, närvarospårning
  • Utökade kontroller för säkerhet och hantering, inklusive Arkiv och avancerad slutpunktshantering
  • 252 kr per användare och månad eller 2 524 kr per användare och år
    (debiteras av ITsupporter)

google-cloud-partner

 

ITsupporter har sedan 2009 hjälpt företag med  att komma igång och att arbeta med Google

.

Svensk/engelsk telefon-support/fjärrhjälp från ITsupporter ingår i alla prenumerationer!

Engångskostnad för uppläggning, inkl. flytt/ompekning av befintlig .se-domän är
2 745 kr/domän och 137 kr/konto.

Prisexempel: Konvertering och flytt av gamla mejl, kontakter och kalender, 760 kr/konto

Vi har även en kvartsdagsutbildning för
1 450 kr (1 person) + 900 kr/ytterligare person.

Kommentarer inaktiverade.